Tuesday, June 7

aku tak sekuat korang :)


hey readars,
    semua sehad tak hari ni ,semalam saya menagis lagi ,saya tak tawu kenape dengan saya ,kenape bile saya cube nak lupekan dea ,semakin susah .kenape weyhh ~kenapa malam tadi kau mesej akuu kau call aku ,sedngkan kau yang nak tinggalkan akuu kan . .kenape weyhh ~kenape kau kacau akuu lagi .kenape kau suke buad aku menagis ha?? kenape .kau puas lagi tengok aku menderite ea .!! shafiq kenape weyh kenape .akuu nak lupekan korang semua, aku nak mulekan hidup baru .tapi,kenape kau masih lagi terhegeh-hegeh dengan akuu ha mangkuk ayun .grr!!! .
aku ingatkan kesedihan akuu da berlalu ,tapi,takk .aku tak bolehh berhenti menagis .aku tak bolehh . .hmm .akuu minta maaf sebab terpakse cakap macam tuu .
yes mungkin jalan yang terbaekk .aku akan tukar number fone .baru korang tak bolehh kacau aku lagi macam tuu ker~kejam yer korang kad akuu!!
aku takan pernah lupekan korang semua yang pernah sakedkanhati aku .
sampai mampus pun akuu takan lupe korang ingat tuuu~
tuu aku cakap akuu bukan seorang yang kuat nak adap semua ni,
yang akuu tawu menagis menagis menagis ,!!
kadang-kadang aku terase aku ni terlalu bodohh !!
menagis untuk orang yang tak pernah hargai akuu . .stupiddd !!
arghhhhhhhh .tension beb !!!
ni ha ???
si rafiq maen-maen pulakkk . .mesej aku kateyer dea jatuh .
aku pun cuak gile laa malam tadi ,tak senang duduk di buad yer .
pastu pagi tadi aku cakap teruk ker ,dea kate teruk .yang aku geram tuu dea kate dea jatuh hati .bhahahaha .sakai laut betol~dea kate dea da jatuhhati dekad aku walaweii mamat ni .sakai betol harhar:)
cinta lame da berputik semula yer cik abg .haha .,nanti laa weyhh .tak terbuka lagi pintu ni untuk bercouple .haha . .i;m so sorryy~
k ni jaa noniy wink wink nak cerite .kbye~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink